2012-03-23 ? 13:47:43

And again, FRIDAY - Rebecca

Det är komiskt hur man nästan maniskt räknar ner veckan till den dagen alla väntar på (ja, åtminstone jag i alla fall) - nämligen fredag. Man är som i ett töcken under veckan. Vaknar, gör det som ska göras, lägger sig och äter därimellan. Sedan går det om nästa dag. Men idag, fredag, då är jag på gång!

...
Firar fredagen med lite glass och hallon - fast som ni ser så hann jag äta upp det innan jag fångade en bild!

Mamma firade fredagen med att köpa hem hennes favoritblomma - tulpanen.

Pluggplugg

Nu ska jag plugga lite innan jag och ett antal till ifrån klassen ska käka thaimat ihop, och sedan se Hungerspelen på bio. Awesome!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!