2012-04-05 ? 17:40:53

Vad du är nu och vad du vill bli-Lovisa

Ibland, eller ganska ofta så tänker jag på vem jag har varit, det vill säga vad jag har värdesatt här i livet och vilka mål jag har haft. Det slår mig att jag för några år sedan försökte uppnå mål som jag inte hade motivation till att nå, jag ville inte nå dem på riktigt. Det var inte för min egen skull utan för någon annans
Idag har jag blivit så mycket mer än vad jag var då och jag har realistiska mål som jag vet att jag kan uppnå, jag har vuxit och numera följer jag mitt hjärta mer än förut och jag kan stå upp för mig själv. Jag vill verkligen ta stegen framåt och lära mig mer om mig själv och allt annat, det driver mig framåt.
Det är så skönt att veta vem man är just nu, och vad man just nu planerar att bli. Dock vet man aldrig vart man hamnar, tur i oturen för det gör ju bara livet mer spännande...!
...

Liten Lovisa med storasyster


Högstadiet, Lovisa satsar hårt på snowboardcross

virrvarr Lovisa idag i blåsten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!