2012-04-14 ? 11:59:32

En riktigt bra vecka-Lovisa

Påsklovet har levererat riktigt bra :)
Åkte ner till pappa i Sundsvall, slog personrekord i knäböj, Hälsade på min bror Partik i ockelbo, sköna löpturer, mötte upp Louise på Sundsvall busstation, skratt, film, promenader, musik, vårshopping Och som avslut en riktigt random busstur hem till Övik igen!
koncentrerad tjej kör uppvärmining innan 75 kg pers i knäböj
Mitt brorsbarn Liv och jag!

Tuff tjej!

Ibland får jag inspiration, vår=nya tider !

Både jag och louise var nog rätt trötta på vägen hem. Många skratt och louise hade köpt ikea pizza, so why not? @hungriga tjejer

Kommentarer
Linn

Härligt Lovisa du tog och inhandlade en tubtopp :)

2012-04-14 @ 13:28:09
HannahMontana

Fina bilder! Vad stor Liv blivit!

2012-04-15 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!