2012-06-24 ? 10:32:17

Åh, hej och hå -vad tiden gå'! - Rebecca

Nyss var det skolavslutning och nu har midsommar redan varit. Snart är jag väl femtio och hjälper mina framtida barn att flytta ut ur mitt hus som jag förhoppningsvis då äger! 
Ja, tiden går, och den går fort! Det gäller att stanna upp och leva i nuet, för annars har man missat det.

Hur som helst så var det ett tag sedan jag gjorde ett inlägg. Detta beror på något som jag refererar till som "bloggtorka". Fast inte riktigt. Jag vet vad jag ska skriva, fotografera och redigera, men kommer aldrig riktigt till skott att göra det. Speciellt när det kommer till den där biten om att redigera. Skärpning!

Här är några bilder ifrån midsommar som jag tog av bara farten. Jag var, tillsammans med en massa annat kul folk, på ett ställe rätt ute i bushen som en kompis ägde. Jättemysigt var det (om än lite kallt)! 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!