2012-01-14 ? 11:32:21

Mirror's Edge - Rebecca

Usch, den där känslan när huvudet inte riktigt hänger med på grund av förkylning? Den har jag just nu. Ena örat har lock, och jag känner mig allmänt seg.
Därför, så istället för att spela innebandy med mitt band som jag planerat, eller att följa med familjen till slalombacken för att åka lite bräda stannar jag hemma och - hör och häpna - spelar tevespel.
Jag är verkligen ingen stor tevespelsfantast, men det finns ett spel jag faktiskt gillar hyfsat. Mirror's Edge heter det (det tråkiga är att jag redan spelat ut det en gång så jag vet typ vad som ska hända...)
Man är en "runner" (Faith heter hon) som liksom är helt super och awesome på freerunning/parkour. Det spelet går ut på är att rädda Faiths syster som är polis och blivit oskyldigt anklagad för ett mord. Så, man springer lite hit och dit på allmänt konstiga ställen (som skyskrapors tak, ställen som är avspärrade och så vidare), göra lite
saker och framför allt undvika de elaka poliserna som skjuter på en hela tiden.
(alla bilder ifrån google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!