2012-02-06 ? 17:41:51

Rockläger och bilkörning - Rebecca

Ibland känns det som en evighet när man inte haft tillgång till internet under en helg, fastän det bara varit - just en helg. Fredag, lördag, söndag. Inte så många dagar. Det fick mig att tänka (hör och häpna!) och jag har så smått börja inse hur beroende vi (eller ja, jag då) är av internet, mobiltelefoner, och massor av andra egentligen inte så nödvändiga saker.
Jag måste erkänna att det har varit jätteskönt att vara oförmögen att komma ut på internet (telefonen hade jag i alla fall, men till mitt försvar ringde jag bara ett samtal och skickade inga sms. Och, inget internet som sagt så det gick inte med något wordfeud eller något sådant heller). Inget som störde mig ifrån det jag älskar mest - att spela musik.
För musik, det blev det kan jag lova! Rockade loss rejält med mina bandmedlemmar i GraphicLine uppe i en liten obefintlig by vid namn Mellansel. Så mycket så jag tappade rösten. Men det gjorde ingenting, för det var kul, och det är det som räknas.
Nu ska jag och pappa iväg på (ännu) en grej i samband med att köra bil. Man trodde att introduktionskursen skulle räcka, men icke sa nicke (fast det är kul så jag står gladeligen ut med det)
(båda bilderna ifrån google)
Kommentarer
ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Nu är finalisterna utvalda på bloggen, kolla om du blev en av dem! Tack för att du var med! :D

2012-02-08 @ 21:28:23
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/
GraphicLines största fan! ;P

Ååå, GraphicLine!! <3 Ja, vad otroligt kul vi hade :D

Kram!

2012-02-08 @ 23:25:21
URL: http://idaho.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!