2012-02-10 ? 18:30:09

Älskade motorstopp- Lovisa

Dessa härliga mornar då man tvingar sig själv att öppna ögonen med varma 8+ grader i sitt rum och -20 ute, bara att slita sig upp. Man gör allt på rutin, matar sig själv smått mekaniskt med youghurt för att sedan snubbla ut mot bilen.
Men bilen startar inte och tiden tickar på, panik!
Besvikelsen infinner sig, det är svinigt kallt och jag har masat mig upp helt i onödan...

Hmm... sparka lite mycket på motorn kanske? Gå 2 mil in till stan? Nej tack!
Tadaaaaa! Alltid behändligt med en batteriladdare i fickan! Oavsett om den är till mobiltelefoner eller i mitt fall bilar, Problem solved!

Lite stressad står jag och trampar i väntan på att batteriet ska ladda, nu kommer jag sent... men så vänder jag mig om och får upp blicken för en helt fantastisk soluppgång. Vad spelar det för roll om jag blir lite sen när det är en sån sanslöst vacker morgon?

Stressen övergår till ett skönt lugn, så underbart att bara få uppleva en sån vacker morgon. Vanligtvis hinner jag in till stan innan det har ljusnat.
Kylan har skapat vackera froststjärnor och solen stiger upp i bakgrunden

Efter att ha fotat klart går jag in för att ta en sovmorgon i väntan på att bilskrället ska ladda klart, ingen mening med att stressa-Skönt! Låt oss säga

Älskade Motorstopp!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!