2012-03-20 ? 20:41:28

Självdistans med tant Agda!-Lovisa

Jag Tror verkligen att det är jätteviktigt med självdistans, att kunna driva med sig själv och inse sina brister för att kunna utvecklas vidare här i livet. Här nedanför bjuder jag på självdistans al'a Lovisa, det vill säga hur jag ser ut då jag tussar runt en sen kväll hemma. Precis innan jag ska gå och lägga mig så åker morgonrocken och tant-turbanen på! (jag lovar, såhär kommer jag se ut då jag är 80+). Min mamma klagar med jämna mellanrum på hur himla pinsam jag är, trots att det bara är hon och jag hemma ;)

Detta är för övrigt ett superbra knep om man vill tillföra fukt till håret och få det lockigt utan att börja med någon balsammetod. Två hårband och några hårnålar och lite leave in balsam- sen bakar du in håret runt hårbanden. Till en riktigt Tant Agda Krans! Inga värmetänger superfint resultat och dessutom är det bara att gå o lägga sig när man är klar!
...
...
Foto: Louise Berglund hägguist
Kommentarer
Elin fucking Nordfjell

Superfin tant! Det där måste du göra på mig någon gång! ;)

2012-03-29 @ 02:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!