2012-04-06 ? 13:29:48

"Ursäkta mig, jag virrar bara lite" - Rebecca

Idag har det varit en total kaosartad dag, och den lär tyvärr fortsätta i den stilen!
Vi ska nämligen till Egypten imorgon i tidiga morgontimman (vi bilar ned till Stockholm ikväll/natt), så nu är det den där otroligt jobbiga packnings-, städnings-, kolla-så-att-allt-är-med-, oj-nu-glömde-jag-nästan-något-dagen. Jag har sprungit som ett efterblivet mongo hela morgonen och provat kläder, packat ner dem, packat upp dem igen för att jag insett att något inte passar till resten av kläderna, packat ner igen och sedan börjat om och prova kläder.
Nu tycks dock packandet vara klart, så nu börjar göra-skolarbetet-i-sista-sekunden-timmarna! Jag vill helst inte ta med mig plugg på playan, så det ska vara gjort innan vi far - alltså innan klockan typ 7 ikväll.
En virrig Rebecca hälsar alla Glad Påsk, och återses igen om cirkus en vecka.
Over and out.
(blev tyvärr inga egna bilder idag utan bara från google, men jag lovar att jag har massor när jag kommer tillbaka!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!