2012-04-02 ? 19:24:45

Silver- Lovisa

Löpning är verkligen mitt silver, jag förmodar att jag inte har den ultimata löparkroppen. Men skönt är det, speciellt nu när det är vår! Tre av veckans dagar spenderar jag på friskis, vilket ofta resulterar i olympiskt lyft, boxning eller HIT och numera har jag även lagt in tre löparpass i veckan. Så idag är det alltså en av mina heliga löpardagar Måndag, Lets go!
Sen är det detta förbaskade hår som aldrig vill anta min önskenyans, det liksom förblir gult istället för att bli kallt blondt. Så nu hoppas jag på mina nya ess i fickan, Silvertoning och silver schampo. Värt ett värdigt försök!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!