2012-01-21 ? 16:36:08

Inspirationsproblem och lite till - Rebecca

Jag försökte ta kort på två tranor som en väninna till mamma vikt i riktigt orgami-papper. Det gick dock inte så bra, inspirationen infann sig inte riktigt vilket syns. Hm, så det blev bild på mitt godis också. Fast, det mest otroliga med den bilden är att jag faktiskt hann fota innan jag åt upp. Så särskilt innovativt eller snygg blev det inte. Fast godiset var ju gott! *insert smiley here*
Det som har stört mig de här dagarna är att det är jättefint utomhus, och jag vet så mycket jag skulle vilja fota. Ser lägen hela tiden. Det har snöat mycket, och träden har högar med snö på sig - det tycker jag är jättefint och mysigt. Har försökt fånga det på kamera, och det blir trist och tråkigt, färglöst, ser "sådär-bara-i-farten-fotat" ut. Har någon något tips på hur man fångar fina vinterbilder?
Nu har jag klagat klart känner jag.
Godis för kung och fosterland. Och nej, jag åt inte upp allt på en gång!


Ska jag vara ärlig vet jag inte vad det blev av det här. Bättre lycka nästa gång! (Jag har sparat dessa fina pappersverk för senare eventualiteter.)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!