2012-01-08 ? 21:22:39

Boxning och ecofail

100% ekologiskt, eller?

Kick some ass!

Umgicks med Rebecca i helgen, det blev mycket fotosnack med tillhörande tekopp och en och annan promenad- trevligt! På eftermiddagen åkte jag in till stan där jag kikade på lite hårinpackningar. Stog och vägde mellan en "vanlig" hårinpackning och en som utlovade att vara "100%" ekologisk och bestämde mig till slut för att pröva den ekologiska. Senare Granskade jag texterna på baksidan lite mer nogrannt för att se "made in USA" vilket kändes en aning...fail. Känns som om den frakten skadar mer än vad innehållet räddar.
Senare blev det träning, var sjukt taggad då ett nytt år innebär nytt tränings upplägg! (vill verkligen få till tekninken nu) Kände mig dock en aning ofokuserad då jag laddat lite för dåligt med mat innan, men det kändes helt ok passet igenom! Lyxade till havregrynsgröten med blåbär då jag kom hem, godare än vad jag trodde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!