2012-01-19 ? 21:05:00

Pyssel at home- Lovisa

Lagar mina favoritjeans med en nyfiken åskådare!
"Matte, kan vi inte leka istället?"
Plugg, plugg, plugg... wonderfoul. Helt okey ändå då man kan sitta framför brasan med en tekopp!
Lärt mig att göra GIF animationer OCH en ny låt på pianot, produktiv dag!

Dagens lott blev en förkylning och att stanna hemma, mår dock mycket bättre nu än i morse! Det blev en fin promenad i snöfallet tillsammans med vovven Wilma på förmiddagen och sedan tid till att göra sådant som jag inte hinner göra annars!
Annars är man så upptagen hela tiden, Skola, träna, träna och ännu ett träningspass. Hinna träffa vänner, ta hand om hunden, och en massa planerande...
Det finns så mycket annat jag gillar att göra! Sådant som ofta blir nedprioriterat i tider då man tvingas hålla fokus på allt jobb. Det är sällan jag har mycket tid numera till att sitta jamma lite (och ja, jag behöver tid på mig då jag är värsta pianoproffset) Eller att få tid till att träffa någon man inte träffat på länge, sy det där du tänk på så länge eller planera den resan du tänkt göra så sjukt länge. Give me moore time!!!

Men än sålänge är det äta, sova, träna, plugga och umgås som gäller. So, here we come!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!