2012-02-20 ? 18:16:46

PLUGG - Rebecca

Visst är det väl komiskt hur skolan planerar ibland?
Jag vågar påstå att det oftast är givande att gå Mikael Elias. Väldigt bra och lite sådär småchill också, och jag har faktiskt tid med annat än skolan de allra flesta dagarna.
Dock finns det ett problem. När alla lärare bestämmer sig för att ha examinationer/prov/inlämningar/redovisningar och whatever, då bestämmer sig alla lärare för att ha det exakt precis samtidigt. Bra planering, eller? Skulle inte tro det.
Den här veckan har jag alltså;
  • Matteprov (visserligen skulle det vara bortgjort i tisdags, men då var jag sjuk)
  • Geografiinlämning
  • Naturkunskapen ska göras klar
  • Engelskaprov
  • Tyskauppsatsen ska också bli klar
  • Svenskatal i stadshuset (ja hör på maken, vi har tal i kommunfullmäktige! Spännande, men ytterst nervöst)
  • Jag har sångläxa (det är dock frivilligt, så jag antar att jag får skylla mig själv)
Detta resulterar i att jag antagligen hela veckan kommer plugga. KUL.
Nä nu ska jag duscha. Kanske försvinner lite skolarbete av sig självt om jag gör det?

(alla bilder ifrån Google)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!