2012-02-04 ? 13:15:38

Elden-Lovisa

Jag hade verkligen en lång men bra dag igår, mycket i skolan och ett tungt tyngdlyftningspass där jag upptäckte att jag blivit ganska mycket svagare, Idag är träningsvärken ett faktum, skönt! Mitt mål är att ta mig tillbaka till den styrka jag hade innan knäskadan, det kommer att krävas en del för att jag ska ta mig dit. Men jag vill klara det, på riktigt.
Att verkligen vilja något är att brinna, en gnista tänds, det börjar pyra och plötsligt står du där med en hel eld inom dig. För varje gång du tar dig framåt så är det som att lägga till mer bränsle och elden flammar upp mer.
Idag blir det mys med finaste vovven! Tänkte att jag ska ta mig ut i kylan tillsammans med henne lite senare och föreviga minusgraderna på bild.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!