2012-02-27 ? 17:54:31

Dubbelbollsturnering - Rebecca

Idag hade Mikael Elias Teoretiska gymnasium anordnat en turnering i dubbelboll på sporthallen. Istället för vanliga lektioner kämpade alla klasser i både fotboll och innebandy - kul!
Tyvärr blev det en del skadade spelare, mig själv inberäknad, men det är sådant som lätt händer och är svårt att göra något åt när man är mitt i spelets hetta.
Överlag var det grymt kul, och även om mitt lag inte vann turnerningen(nej, vi vann inte men vi kammade hem ett annat pris! Vi tappade spelare efter spelare på grund av sjukdom och skador och diverse annat, men fortsatte ändå, så vi fick pris för kämparglöden).
Till NV10/NA11 - GRATTIS!
TIll EK11/SA11 - bättre lycka nästa år! Då tar vi dem, eller hur?
...
...
...
Några bilder ifrån spelet - här går det undan!
Kommentarer
Utseendet - men tydligen inte rösten ...;D

Asbra foton ju! Coola :-) du lyckades ju verkligen fånga bra ögonblick! :-)) seriöst alltså :-))



Såg din kommentar på min blogg, svarar liiiite sent: Jaa, vi borde absolut ha fler sådana perfekta dagar! Blev aspepp på att åka på krik nästa lördag, måste ju bara checka min kalender först ;P

2012-02-27 @ 20:22:51
URL: http://idaho.bloggplatsen.se
Isabellasphotographing - let's rock the photography world!

Några planer för resten av veckan? :)



Tjänar du pengar på din blogg? Om inte så är det bara att klicka på länken här nedan och läsa och sedan registrera sig, ett snabbt enkelt och säkert sätt att tjäna extra pengar! :)

http://isabellasphotographing.blogg.se/2012/february/adsettings-1.html#comment

2012-02-29 @ 21:56:54
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!