2012-03-27 ? 21:45:12

Träning? Oh yes! - Lovisa

Motivationen på topp? Oh yes! Vårsolen kan göra under och just nu toppar den min motivation till max, jag tränar lika många pass i veckan men just nu med dubbelt så bra go och magkänsla.
För övrigt så har jag fått upp ögonen för crossfit. Sjukt inspirerande! En tävling/träningsform då man verkligen tänjer på sina gränser, inkluderar de flesta atletiska lyft såsom frivändning, ryck, marklyft mm. Chins armgång-you name it. Det faccinerar mig, hur mycket man klarar av och hur mycket man kan tänja på sina egna gränser. Jag vill inte backa för något.
...
...
Väldigt snygga träningstights från MXCD sports.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!